Min iowa blogg

Blogg ?

Publicerad 2008-03-11 11:49:00 i Allmänt,

hmm ja nu har man skaffat en blogg med precis som varenda kotte har gjort. så då tänkte jag att jag fick bli en liten copy cat och göra än med.

så vad kommer min blogg handla om ?
Ja jag ska försöka uppdatera den så mkt jag kan. kommer väl bli så att man blir beronde i början och blir allmänt duktigt, sen när dagarna, veckorna går ju mer "glömmer" man bort. Men ska göra mitt bästa : )

Ja men klockan är nu 22.55 och vad gör jag.
Glor på tv och har precis kommit ur duschen .. Imorgon bär det av till MALMÖ.. Japp

Vi drar till Malmö vi drar till malmööööö....

Ska nämligen på Kaffe skola för mitt nya och underbara jobb Espresso house..
Japp det ska bli intressant.
så sen får man en fin liten skylt på sin jobb tröja där det står barista.
vilket jag ksa bli i morgon. vilket säger att jag kommer få en kaffe utbildning.. :P

Säger bara så här.. Bye Bye Donken... MItt otroliga sug jobb .. Men va fan.. det är en bra merit enligt många. så på det sättet var det väl värt att man stod ut där. Annars kan man ju säga att det inte var nån höjdare..
Eller rättare sagt man fick ÅNGEST ..

Jaja .. nu är det säng dags för mig.. skola i morgon.. kl: 07,15 går bussen..


Tänkte lägga in vår ( erikas och min) underbara tummen upp bild. men bloggen tillåter inte det formatet.. hmm det får fixas.. den är klockren. för dem som fattar :P Like i and erikus

Japp bilden fixat. så Nu funkar det Tanx Loiiiis :D


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela