Min iowa blogg

Nyss hemkommen

Publicerad 2008-03-11 12:28:00 i Allmänt,

Japp nu har jag precis kommit hem, Mamma var snäll och hämta mig på stationen vid halv 8.
Kaffe skolan gick riktigt bra måste jag säga. Jag storm trivdes... :D

Även en sväng till malmö city han jag med. och ett par jeans blev inköpta.
Tänkte visa hur dem såg ut. men har ej hämtat min sladd i lägenheten så jag kan lägga in bilderna i datan.
så det får bli i morgon ist. El på fre. får se hur lat jag känner mig i morgon :P

Nu sitter jag och glor på ett städ program. riktigt snuskigt asså. Mamma är helt inne idet..

I morogn tors så ska jah besöka city kliniken. tror jag har åkt på bihåls inflammation. Auchhh.. har lite huvudvärk faktiskt.. Vilket är väldigt ovanligt. 

Sen fre JIppi och Älsklings Loiis kommer hem.. och då blir det party : ) 
ska till Gbg med på dagen och se ifall jag kan hitta nån fin fest blåsa..



Nog om detta.. 

Seeeees.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela